18 września 2015

Pogoda w kratkę


Witajcie! Końcówka września przyjemnie zaskoczyła nas upałami. Mimo letnich temperatur w ciągu dnia, poranki i wieczory potrafią być wyjątkowo chłodne. Przy tak dużej rozbieżności na termometrze można wyjść z siebie. Nie raz wychodziłam zawinięta po czubek głowy szalikiem, a wracałam umierając z gorąca. Ucząc się na własnych błędach, w takie dni ubieram się tak jak widzicie na poniższych zdjęciach. Typowo letni outfit z narzuconym cienkim płaszczykiem, sweterkiem czy kurtką, które w każdej chwili można schować do pakownej torby.Pogoda dość uciążliwa, jednak mam nadzieję, że utrzyma się jak najdłużej i prędko nie będzie trzeba zamieniać sandałków na kozaki.





zdjęcia: Ola

narzutka: shein | szorty: mango | top: f&f | torba: mango | buty: zara

14 komentarzy:

  1. Genialna jest ta torba!
    Masz ją z nowej kolekcji?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybieram - szorty, torebkę, okulary i bransoletki :) Całość na duży plus :)
    Strona mango outlet - jak dobrze, że mi ją poleciłaś; kupiłam dżinsy za 19 zł, to się nazywa dobry interes :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty dawno kupione ? :) chętnie bym się zaopatrzyła w takie już na przyszły sezon :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dawno, kupiłam je w czerwcu. Czarnych już możesz nie dirwać, czerwone chyba na wyprzedaży na stronie jeszcze są :)

      Usuń
  5. Narzutka i torebka przepiękne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Torba jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz mega buty, są wręcz rewelacyjne ;) świetnie połączyłaś wszystko ze sobą ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny look! Buty są genialne!

    OdpowiedzUsuń