10 września 2015

Makijaż na wesele / imprezę


 Witajcie! Dziś chciałam Wam pokazać w zbliżeniu makijaż, który miałam ostatnio na weselu. Post z całą stylizacją możecie zobaczyć tutaj. Wykonywanie tego typu makijaży sprawia mi największą przyjemność. Lubię postawić na mocno podkreślone oko, trochę błysku. W tym przypadku dodałam również mały akcent kolorystyczny w postaci błękitnego na linii wodnej. Spis wszystkich kosmetyków oraz pędzli jakie wykorzystałam znajdziecie poniżej.





1. Podkład Revlon Colorstay 340 early tan
2. Catrice Camouflage Cream 020 Light Beige
3. Catrice Camouflage Cream 010 Ivory
4. Róż Lovely natural beauty
5. Rozświetlacz The Balm Mary-Lou Manizer
6. Bronzer z palety do konturowania Sleek Light
7. Puder ryżowy Paese
8. Catrice Eyeshadow Base
9. Catrice Eyebrow Lifter 010
10. Inglot cień bazowy nr 355
11. Make up Revolution Awesome Mrtals Rose Gold (na całą powiekę bez używania płynu)
12. Catrice Eyebrow Set (brwi oba kolory, załamanie powieki jaśniejszy brąz)
13. Cienie Sleek Au Naturel Bark i Noir (zewnętrzny kącik oka i dolna powieka)
14. Perłowa kredka Astor Perfect Stay 800 Mysterious White (na linię wodną dla wzmocnienia koloru)
15. Kredka Rimmel Scandaleyes 014 Bright Blue (na linię wodną)
16. Catrice Made to Stay Highlighter Pen 030 Eye Need! (wewnętrzny kącik oka)
17. Maybelline EyeStudio Lasting Drama Gel Eyeliner 01 Black
18. Eveline Curl up Volume Mascara
19. Konturówka do ust Bourjois Levers Contour 15 Rose precieux
20. Szminka Yves Saint Laurent Rouge Volupte 19 Frivolous Pink

21. Sztuczne rzęsy Ardell Demi Black 120
22. Klej DUO
Pędzle:
1. RealTechniques blush brush (róż)
2. Wachlarzyk bezmarkowy
3. RealTechniques stippling brush (podkład)
4.Hakuro H13 (bronzer)
5. Sephora nr 61 (zewnętrzny kącik)
6. RealTechniques base shadow brush (cała powieka + załamanie)
7. RealTechniques deluxe crease brush (rozcieranie)
8. Hakuro H85 (dolna powieka + zmatowienie eyelinera)
9. RealTechniques brow brush
10. RealTechniques fine liner brush
11. RealTechniques accent brush (rozcieranie dolnej powieki)
Doatkowo: Puszek do pudru Inglot, szczoteczka do rozczesania brwi

16 komentarzy:

  1. Piękny makijaż a oczy masz zabójce..:)pozdrawiam Karolina

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny makijaż - za tydzień idę na party więc taki makeup w sam raz! :)
    ps jakim aparatem zrobiłas powyższe zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  3. "... oczy tej małej jak dwa błękity ..." Makijaż śliczny, szkoda, że ja nie umiem się tak malować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może filmik z makijażem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc nakręciłam filmik z tym makijażem, ale okazało się, że jedna część jest nieostra :/ Robienia filmików jeszcze się uczę i bardzo liczę na Wasze sugestie :)

      Usuń
  5. Zazdroszczę;-) Makijaż to bym taki chciała mieć;-), ale żeby mnie ktoś umalował to by było najlepiej, bo sama raz, że nie mam cierpliwości, dwa ręki, a trzy, że nie umiałabym użyć większości z ww mazideł i pędzli;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od tego są wizażystki :) Najwięcej się nauczysz próbując wszystkiego na sobie. Ja jestem po szkoleniach z wizażu I i II stopnia, więc zdarza mi się malować dziewczyny na różne wyjścia :)

      Usuń
  6. zachwyca mnie kolorystyka makijażu!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super całość. podoba mi się Twój makijaż! Brawo

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny makijaż ;) idealny dla każdej dziewczyny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiekny makijaż. Naprawde profesjonalny i kobiecy :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. naprawdę świetny makijaż! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny makijaż, bardzo Ci pasuje :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. You are so lovely and your eyes have captured me.

    OdpowiedzUsuń