24 sierpnia 2015

Cytrynowa sukienka na wesele

Witajcie! Mam dziś dla Was świeżutką stylizację z ostatniej soboty. Kiedy zobaczyłam tę żółtą sukienkę, od razu wiedziałam, że chcę ją mieć. Chociaż kilka osób zapytało po co mi taka i kiedy ją założę, uznałam, że mimo braku okazji i tak ją zamówię. Wbrew przewidywaniom na okazję nie musiałam czekać długo. Jeśli śledzicie mojego snapa (wantataste), wiecie, że w sobotę byłam na weselu. Sytuacja awaryjna - w piątek późnym wieczorem dowiaduję się o weselu i wyjątkowo, nie muszę się zastanawiać w co się ubrać. Miałam dobre przeczucie co do tej sukienki :) Czułam się w niej świetnie! Myślę, że założę ją jeszcze nie raz na tego typu okazje. 










sukienka: shein | torebka: f&f | buty: zara

33 komentarze:

  1. Wyglądałaś cudownie! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie Ci w tej żółci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest cudowna i stworzona dla Ciebie ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękna sukienka! Kolor pasuje do Ciebie idealnie:*

    OdpowiedzUsuń
  5. wow wyglądasz obłędnie jak bogini:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ~jak ja nie lubię takiego koloru, to tu się chyba zakochałam! cudownie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna sukienka :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A w tle Puławy:) Pozdrawiam!
    Sukienka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wesele było w Puławach :)
      Szkoda, że nie znam na tyle tego miasta żeby w ładniejszym miejscu zrobić te zdjęcia :)

      Usuń
  9. Ślicznie wyglądałaś! Sukienka - cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie Ci w żółtym, kurcze, ten kolor jest boski. Model też ma mega :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczna sukienka- wygladasz w niej bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mało kto wygląda tak dobrze w żółtym kolorze. Super :) Zwracałaś na siebie uwagę, wiem co pisze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie wyglądasz w tej sukience <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mogę oderwać wzroku!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolejna nietypowa kreacja na wesele u Ciebie :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  16. What a great set of cool pictures! Love the yellow dress! :)

    And those black strappy heels! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie dziwię się że czułaś się w niej świetnie bo również świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciężko mi zawsze stwierdzić, jakie kolory są dominujące w danym sezonie na wesela, ale ja tam lubię wyglądać inaczej niż reszta. Taki intensywny kolor, wow. Wyglądałaś dużo lepiej niż fajnie. No i śliczna torebka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) kolor rzeczywiście się wyróżniał ;)

      Usuń
  19. Witam :) nie chciała byś sprzedać tej sukienki ??

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie chciałabyś sprzedać tej sukienki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz do mine proszę maila lub w prywatnej wiadomości na facebooku :)
      a.krukowska@yahoo.com

      Usuń
  21. Ile czekałaś na przesyłkę? :)
    Sukienka cudna, z chęcią bym ją odkupiła od Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie pamiętam, dość dawno ją zamawiałam :)
      Możesz do mnie napisać maila, już zapomniałam, że ją mam więc może pora ją sprzedać :)

      Usuń
    2. Czy sukienka została juz sprzedana? Jeśli nie ,to ja chciałabym ją odkupić :) proszę o odp

      Usuń
    3. Nie została sprzedana. Jeśli jesteś zainteresowana proszę o kontakt na instagramie lub mailowo :)

      Usuń