9 kwietnia 2014

Parka idealna na wiosnę.

Wyjazdy, uczelnia oraz częste ćwiczenia ostatnio pochłonęły mnie do reszty. Przed chwilą wróciłam do domu, czekając na chińszczyznę postanowiłam napisać dla Was nowy post. Nie wiem jak Wy, ale ja należę do bardzo niezdecydowanych osób i kiedy jestem głodna, nawet nie wiem na co mam ochotę. Ostatnio trafiłam na stronę foodpanda, która rozwiązuje mój problem.
Dzisiejsza stylizacja jest taką moją codzienną, kiedy nie mam potrzeby się stroić. Mimo, że jestem zwolenniczką aktywnego trybu życia, uwielbiam kiedy się dużo dzieje i nie mam czasu na lenistwo, miło jest czasem nie mieć konkretnego planu. Lubię takie spokojne dni. Jeansy, bluza, na wierzch cienka parka. Nic takiego, mam się czuć po prostu swobodnie. Chociaż całość jest raczej na luzie, nie byłabym sobą zakładając do tego buty sportowe. W szpilkach czuje się jednak najlepiej. Tak czuje się najlepiej w ciepłe, wiosenne dni kiedy nie mam żadnych obowiązków.
















zdjęcia: Ola

parka: sheinside | bluza: romwe | spodnie: stradivarius | torebka: Oasap | buty: czasnabuty

39 komentarzy:

  1. Aniu świetnie Ci w takiej szmince! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie połączenia - jeansy i parka :) Bluza też jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnie dwa zdjęcia bardzo urocze :D w tym kolorze włosów naprawdę jest Ci meeeega ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twój kolor włosów ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. super wyglądasz:) świetna ta parka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz! super kolor szminki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stunning look, real beauty <3

    xoxo Iren
    www.liakw.com

    OdpowiedzUsuń
  8. sama parka = wyglądasz jak córka rybaka...
    parka + szpilki = jak córka rybaka, ktora wybiera sie na przybrzezna dyskoteke
    serio tak chodzisz po miescie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Tylko na niby :P Serio widzisz wszędzie córki rybaka?

      Usuń
    2. hahah ale porównanie :D
      ja tam zadnej córki rybaka nie widzę :P

      Usuń
  9. Kochana, powiedz mi jaka jest wysokość obcasa w tych butach?:) Kupiłam sobie niedawno czarne klasyczne buty na obcasach, szpilka ma 10 cm i jak się przyzwyczaję to jest całkiem spoko ale jakby nie patrzeć zastanawiam się jak ja to zrobiłam ze ostatnio w nich tak lajtowo chodziłam :P:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te mają 11 cm :) Są wygodne, ale cały dzień bym w nich jednak nie dała rady.Nie przeszkadza mi ich wysokość, ale zawsze takie buty zaczynają mnie cisnąć po kilku godzinach...

      Usuń
  10. makijaż bardzo ci pasuje....parka świetna ale głownie mój wzrok przyciągła bluza rewelacyjna te kwiaty .....bardzo podoba mi się całośc

    OdpowiedzUsuń
  11. Farbowałaś już drugi raz włosy?Kolor wygląda na świeży ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Farbowałam miesiąc temu i od tamtej pory nie byłam u fryzjera :)

      Usuń
    2. naprawdę? kolor wydaje się inny i nie masz odrostu.super

      Usuń
  12. Czy mogłabyś spytać fryzjerki jakie numerki farby użyła do Twoich włosów ?? Bardzo mi się podoba ten kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) Może nawet napiszę post o zmianie koloru, dostaję sporo pytań na ten temat :)

      Usuń
  13. Bardzo ładnie wyglądasz, parka świetna idealna na wiosnę
    Pozdrawiam, Patricia

    OdpowiedzUsuń
  14. super to ostatnie zdjece :) czy to nie jest ta bluza o ktorej mowilas w haulu, ze nie jestes do niej przekonana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to ta bluza :) Pomarańczowy nadal do mnie nie przemawia, ale z tym kolorem włosów wyglądam w tej bluzie całkiem dobrze. Jest taka milutka, że można jej wybaczyć jaskrawe kolory :)

      Usuń
  15. zdecydowanie idealna na panująco u nas pogodę wiosną! bluza świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. takie zadziorne buty świetnie wyglądają z parką :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A mnie najbardziej zaciekawiły okulary, skąd są? ;)

    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  18. Osobiście nie przepadam za parkami ale tutaj fajnie ją połączyłaś, fajny wiosenny, miejski look wyszedł ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygladasz swietnie! :-) Chociaz torebke i szpilki zamienilabym na czarne Vansy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie pomyslalabym ,ze parka ze szpilkami tak fajnie sie bedzie komponowac , super !

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojej jaka jesteś śliczna !
    Super stylizacja, fantastyczna bluza :*

    http://natalia-marta-majka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawa nie zobowiązująca stylizacja, szpilki jak wisienka na torcie dodały szczyptę seksapilu;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super zestaw, szczególnie podoba mi się bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  24. You look amazing! x Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudna stylizacja i przepięknej urody:)

    OdpowiedzUsuń