25 marca 2014

Bluza GUTSY

Jak długo czekałam na dni kiedy kurtkę mogę spokojnie zostawić w domu! Mimo, że było ich niewiele do tej pory, już zdążyły mi poprawić nastrój po zimowej aurze. Jak wiecie, jestem zwolenniczką kobiecych ubrań. Nie zawsze jednak jest ochota zakładać sukienki czy żakiety, więc coraz częściej sięgam po luźne, bardziej sportowe ubrania. Bardzo podobała Wam się moja czarna bluza z napisem Hungry. Moją kolejną bluzą z Jungmob jest ta szara z napisem GUTSY. Chyba nawet bardziej przypadła mi do gustu, pasuje niemalże do wszystkiego. Na co dzień nosze ją w bardziej sportowym wydaniu, tym razem połączyłam ją ze szpilkami i trochę bardziej elegancką biżuterią. W takich zestawach czuje się bardzo dobrze, są luźne i jednocześnie w moim stylu.












zdjęcia: Martyna

bluza: JUNGMOB | spodnie: Lee | szpilki: stradivarius | torebka: river island

33 komentarze:

  1. Świetna bluza, a w tym kolorze włosów moim zdaniem jest Ci lepiej :)
    Zapraszam na mojego bloga. Można mnie już znaleźć na facebook'u - http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygladasz naturalnie w tym kolorze włosów super zmiana;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz cudownie!!:) Sama bym się tak ubrała:)
    A kolor włosów?:) Świetny tak jak mówiłam:D:D:D Już czujesz się w nim dobrze?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, musiałam się przyzwyczaić :) Na początku miałam wrażenie, że to peruka :D

      Usuń
  4. przepiekny kolor wlosow :) sama sie zastanawiam nad podobnym !
    Calusy :*:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz bosko w nowym kolorze włosów!
    Twoja "metamorfoza" wreszcie przekonała mnie do przyciemnienia mojego blondu, już jestem umówiona na farbowanie:)
    A stylizacja jak zawsze super

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjna zmiana koloru włosów! Strzał w 10!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam Cię w tym kolorze włosów! Dodaje Ci uroku! Boska bluza ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wyglądają te ciemniejsze włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobry zestaw. Kurcze nie umiem się przyzwyczaić do cb w tym nowym kolorze

    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz olśniewająco. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowny kolorek paznokcie :)) pozdrawiam serdecznie;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. włosy - o niebo lepiej, a bluza doskonała ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz, cały zestaw mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te naszyjniki zakładasz bardzo często i jak widać na tym poście - do wszystkiego... A tutaj moim zdaniem nie wygląda to dobrze, jeśli chciałaś przełamać sportowy charakter bluzy, to wystarczyły szpilki - ten naszyjnik to za dużo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i wystarczą, ale czegoś mi brakowało bez naszyjnika. To prawda, że często go zakładam. Jest moim ulubionym i naprawdę uważam, że pasuje do wszystkiego. Mimo, że mam bardzo dużo naszyjników, najczęściej decyduje się właśnie na ten ;)

      Usuń
  15. Rewelacyjna bluza! Świetnie w niej się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam Twój nowy kolor. Pamiętasz może jakiej farby użyła fryzjerka? Bardzo chciałabym uzyskać taki naturalny efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To były dwie farby, ale nie znam numerów. Na pewno z londy. Miałam robioną pigmentację (nie jestem pewna czy to się tak nazywa), czyli najpierw nałożoną farbę o naturalnym odcieniu, a na nią farbę z kolorem docelowym. Podobno tak się robi przy dużych zmianach koloru żeby uniknąć nie porządanego koloru ;)

      Usuń
    2. dzięki za odpowiedź :) zdecydowałam się na wizytę w salonie fryzjerskim. Poczytałam trochę o pigmentacji i jest ona niezbędna przy tak rozjaśnionych włosch. Dzisiaj mam wizytę,trochę się boję ,chociaż to renomowany salon.

      Usuń
  17. Kompletnie nie przemawia za mną zestaw bluza + szpilki. Ale włosy masz teraz dużo lepsze!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękna stylizacja, taka na luzie :) Masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bluza i szpilki? A jednak :) proste połączenie, ale za to jakie efektowne ;) I jak już dużo osób wspomniało - super Ci w tym kolorze włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Już masz gołe nóżki?

    OdpowiedzUsuń
  21. Super bluza! Chcę!
    Zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  22. korzytniw ygladasz wtej bluzie , swietny wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny naszyjnik:)

    zanetasthoughts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie Ci w tym nowym kolorze włosów. Bardzo zmysłowo.

    Ania

    OdpowiedzUsuń
  25. Kojarzę Cię ze zdjęć z bloga Martyny. Twój poprzedni kolor jakoś do mnie nie przemawiał i może to sprawiło, że jakoś niechętnie do Ciebie zaglądałam. Ale Twój nowy kolor "wow"- taka różnica. Wyglądasz świetnie! Mega naturalnie! I do tego ten delikatny makijaż. Teraz będę do Ciebie zaglądać częściej, bo aż miło ogląda się Twoje zdjęcia (no i oczywiście stylizacje-jak jak ja nie lubię tego słowa).
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń