7 stycznia 2014

Lille

Te osoby, które na bieżąco śledzą mojego facebook'a, wiedzą, że Nowy Rok spędziłam we Francji. Pierwsze dni byłam w Lille, pięknym mieście na północy. To miejsce zupełnie nie przypomina zatłoczonego Paryża. W czasie świąt w centrum miasta jest duża karuzela, dzięki temu mogłam zobaczyć wszystko z góry. W Lille panuje prawdziwie angielska pogoda, ale nawet to nie popsuło mi dobrego humoru. Mimo, że nie jest to tak znane miejsce jak stolica Francji, mogę się pokusić o stwierdzenie, że jest to równie urokliwe miejsce i panuje tam cudowna atmosfera. Chyba jak dotąd to najlepszy sylwester i Nowy Rok jaki spędziłam. Poznałam tam wielu fajnych ludzi i miło spędziłam czas. 
Kolejne posty będą już z Paryża, tam zrobiłam naprawdę masę zdjęć ;) 
A Wy jak spędziliście sylwestra?













płaszcz: Oasap | sweter, spodnie, buty: stradivarius | torba: river island

Instagram


21 komentarzy:

  1. Ale tam pięknie! Super, że mogłaś spędzić Sylwestra w takim miejscu! Będziesz to na pewno dłuuugo wspominać :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku i czekam na kolejne wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW you have wonderful pictures !! Love it <3

    http://ruteritamaia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdj
    kom http://iamemilia.blogspot.com/
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze zdjęcie mega urocze :) A te kamieniczki robią wrażenie, piękne miasto.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia ;) nie podoba mi się Twój mocny makijaż, pięknie wyglądasz w delikatnym naturalnym ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia cudowne, piękne miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudownie <3 slyszalam, ze Lille jest piekne, jezdze tam codziennie z moimi kierowcami, ale sama nigdy nie bylam :( buziaki piekna:**

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ tam pięknie :) Świetna architektura :) Wyglądasz fantastycznie Anulka :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem, co zmienilas w swoim makijazu, ale teraz wygladasz bardzo niekorzystnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy można korzystnie wyglądać jak się moknie ;) Jeśli ktoś mimo wszystko wygląda dobrze, to zazdroszczę! :D

      Usuń
  10. świetny jest ten płaszcz :) bardzo mi się podoba tam :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. zdjęcia są bardzo ciekawe ;) ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Omg, wow beautiful, the city and the girl!

    Laydiana ♥ OVERLAVISH.NET

    OdpowiedzUsuń
  13. nie maluuj się tak mooocno :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana powiedz mi czym farbujesz wlosy?
    Ladny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko znajdziesz tutaj: http://wantataste.blogspot.com/2013/02/farbowanie-wosow.html
      :)

      Usuń
  15. musisz rzadko wyjeżdżać skoro tak podniecasz się jednym wypadem do Paryża haha zamiast prowadzić infantylnego bloga pójdź do pracy i ogarnij swoje życie ;) Zacznij zarabiać prawdziwe pieniądze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam się to się wypowiem.
      A tak w ogóle to nie jest Paryż tylko Lille.

      Usuń